اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری عدم رضایت ترابی از پست بازی در پرسپولیس سمیعی سرپرست استقلال است یا مدیراجرایی؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و یوونتوس| تساوی بی‌حاصل آلگری و دروسی نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش
سرخط خبرها

واکنش فدراسیون فوتبال به احتمال دلالی در تیم ملی

  • کد خبر: ۱۶۸۰۴۱
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۵
واکنش فدراسیون فوتبال به احتمال دلالی در تیم ملی
فدراسیون فوتبال نسبت به مباحثی که در یک برنامه تلوزیونی درباره لیست اخیر تیم ملی مطرح شد، واکنش نشان داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در لیست اخیر تیم ملی نام بازیکنانی به چشم می‌خورد که چندان برای اهالی فوتبال آشنا نیستند. حضور این افراد در تیم ملی شائبه‌هایی به وجود آورده است و از سویی برخی معتقدند که همان اتفاقاتی که در دوران مربیگری اسکوچیچ در نقل وانتقالات رخ داد تا قیمت برخی بازیکنان با دعوت به مینی کمپ بی دلیل بالا برود، اکنون نیز در تیم ملی درحال تکرار است.

این ادعا نگاه‌ها را متوجه امیرقلعه نویی کرده، مردی که سوابق طولانی در فوتبال ایران دارد و در سال‌های مربیگری خود همواره با سوال‌های متعددی در خصوص گزینش برخی بازیکنانش مواجه شده است. حالا نیز به بهانه دعوت از برخی بازیکنان گمنام امیر قلعه نویی با چالش تازه‌ای مواجه شده که فدراسیون فوتبال تلاش کرده با انتشار یک بیانیه نسبت به برخی اتهامات به سرمربی تیم ملی واکنش نشان دهد.  

در بیانیه فدراسیون فوتبال که درواقع حمایت از امیرقلعه نویی است، آمده است: «با وجود ابهامات نادرست مطرح شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی درباره دلیل برگزاری مینی‌کمپ و زیر سوال بردن انگیزه‌های حرفه‌ای کادر فنی تیم ملی، به اطلاع می‌رساند سیاست کادر فنی تیم ملی نگاه دقیق و موشکافانه به لیگ برتر است که بر اساس همین سیاست خدشه‌ناپذیر و ادامه‌دار، کادر فنی تیم ملی از ابتدای فعالیت خود، بیشتر مسابقات لیگ برتر را به صورت حضوری و سایر رقابت‌ها را بصورت ویدویی بار‌ها و بار‌ها مورد آنالیز قرار داد تا با تکیه بر افزایش اطلاعات از میزان توانایی بازیکنان مدنظر، نسل جدیدی را در راستای تامین منافع فوتبال ملی پایه‌گذاری کند. در حالی شبهات ناروایی در این برنامه تلویزیونی بصورت یک‌طرفه علیه سیاست حرفه‌ای کادر فنی تیم ملی مطرح شد که با این طرز نگاه مبتدیانه، تعیین هفتگی تیم منتخب بازیکنان لیگ برتر یا دعوت از بازیکنانی که در همان روز پخش برنامه - یا با فاصله نزدیک - با شکست سنگین تیم‌شان راهی استودیوی تلویزیونی می‌شوند نیز می‌تواند شائبه‌دار یا با انگیزه‌های تجاری باشد. با وجود اتهامات مطرح شده، سیاست فعلی کادر فنی به منظور حفظ منافع فوتبال ملی تداوم خواهد داشت و طرح این ادعا‌های مخدوش نمی‌تواند خللی در انگیزه‌های کادر فنی و سایر اعضای تیم ملی ایجاد کند.

در ارتباط با برگزاری مینی کمپ، براساس علوم تمرینی و علوم مرتبط با دانش مربیگری، باید در نظر داشت که بی‌تمرینی بازیکنان لیگ برتری (غیر از استقلال و پرسپولیس) و لژیونر‌های کشور‌های عربی و تعدادی از کشور‌های اروپایی بیش از سه هفته و سپس تنها سه جلسه تمرین جهت حضور در تورنمنت کافا موجب افزایش مصدومیت بازیکنان ملی‌پوش ایران می‌شد و به همین دلیل برگزاری مینی‌کمپ الزامی بود. از سوی دیگر ماتریس بازیکنان تیم ملی براساس تحلیل عملکرد فنی نرم افزار هوش مصنوعی و در نظر گرفتن میزان تطبیق‌پذیری با مدل بازی تیم ملی، بررسی شخصیت، عملکرد رفتاری و شرایط سنی، هفته به هفته بروزرسانی می‌شود. در پایان اعلام می‌دارد حق پیگرد قانونی به دلیل اتهامات مطرح شده در این برنامه تلویزیونی از سوی امور حقوقی فدراسیون محفوظ است.»

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->